توسط: تاریخ انتشار: ۱۴۰۲-۰۷-۱۶ 0 دیدگاه

 ثبت نام در سامانه زرپاد (غیرحضوری) | راهنمای ثبت نام اینترنتی و ویرایش اطلاعات

ثبت نام در سامانه زرپاد غیرحضوری بوده و به صورت اینترنتی انجام می‌شود. در حال حاضر اپلیکیشن ثبت نام زرپاد فعال نبوده و ثبت نام در سامانه زرپاد تنها از طریق سایت زرپاد به آدرس  app.zarpaad.com امکان‌پذیر است.

برای اطلاع از روش ثبت نام در زرپاد، مدارک و اطلاعات لازم برای ثبت نام و نحوه ویرایش اطلاعات حساب، همراه ما باشید.

نکات مهمی که برای ثبت نام زرپاد باید بدانید

  • از آنجایی که برای ثبت نام در زرپاد می‌بایست ویدئوی سلفی بگیرید، پس با موبایل خود وارد سامانه ثبت نام زرپاد شوید.
  • موردی که می‌تواند سوال برانگیز باشد، شارژ کردن حساب کاربری در سامانه می باشد؛ دقت بفرمایید فقط حساب های که در سامانه معرفی میشوند امکان شارژ حساب و تسویه حساب دارند و اگر از شماره حساب غیر، پنل شارژ شود پول بلوکه می گردد و با هماهنگی پشتیبانی مبلغ شارژ شده عودت می شود.
  • تا زمانی که اطلاعات هویتی حساب شما در بخش فنی احراز هویت تایید نگردد ، حساب شما غیرفعال بوده و نمی‌توانید از خدمات سامانه زرپاد استفاده کنید.

 

 

نحوه افتتاح حساب سامانه زرپاد


برای افتتاح حساب در سامانه زرپاد با موبایل خود وارد سامانه ثبت نام به آدرس app.zarpaad.com شده و با وارد کردن شماره تماس و کدملی خود، روی گزینه دریافت کدتایید کلیک نمایید. ( دقت کنید مالکیت کد ملی و شماره موبایل می بایست یکسان باشد.)

لاگین زرپاد

در این مرحله کد تایید دریافت شده را وارد نمایید.

Capture

 

بعد از ورود به سامانه، پیامی مبنی بر تکمیل احراز برای شما نمایش داده می شود . روی گزینه تکمیل احراز کلیک کنید.

احراز1

اولین مرحله برای احراز تکمیل اطلاعات هویتی شماست . لطفا بعد از وارد کردن تاریخ تولد، روی گزینه ذخیره کردن کلیک نمایید تا به مرحله بعدی هدایت شوید.

Untitled design 2024 03 09T102536.146

 

بعد از تایید و ذخیره کردن اطلاعات هویتی خود نظیر نام و نام پدر و شماره شناسنامه ، می بایست شماره کارت بانکی خود را احراز نمایید.

3 2

گام بعدی ؛ اپلود تصویر کارت ملی شماست.لطفا در بارگزاری تصویر دقت کافی را داشته باشید چوت در صورت عدم تطبیق مدارک هویتی شما پنل شما در هر مرحله از خرید و فروش که باشید غیرفعال می  شود.

5 1

گام بعدی، احراز کدپستی شماست. برای این مرحله دقت بفرمایید که هر کدپستی که احراز کنید مبنای ارسال طلای شما خواهد بود و به هیچ عنوان به ادرس دیگری ارسال نخواهد شد.

6 1

بعد از احراز کدپستی، ویدیوی سلفی از خود به مدت 5 ثانیه ضبط کنید. لطفا توجه کنید مرورگر شما کروم باشد . اگر از سیستم عامل ios هم استفاده می کنید لطفا از مرورگر کروم استفاده کنید برای ورود به سامانه زرپاد

7

بعد از اتمام مراحل احراز ؛ در کوتاهترین زمان ممکن ( بین 1 تا 5 دقیقه ) حساب کاربری شما  فعال می شود و میتوانید بعد از شارژ حساب به خرید و فروش ابشده اقدام نمایید.

معاملات پرسودی را برای شما آرزومندیم…

 

دیدگاهتان را بنویسید